26 listopada 2012

Liebster Blog + małe zmiany

Witam !
Na początek - tak wiem, jestem straszna, przez MIESIĄC nie dodałam żadnej nowej notki, o recenzji to już nawet nie wspomnę.Przepraszam, przepraszam, przepraszam. Tym osobom, które co jakiś czas zerkają na mojego bloga, chciałam podziękować z całego serduszka (wirtualny buziak leci ;*). Już postanowiłam, że trochę rozkręcę bloga - szczegóły na samiutkim dole się pojawią. ;) Jak na razie jestem w trakcie czytania 'Portret Doriana Graya' więc niedługo pojawi się recenzja tej oto książki.

Wracając do tematu : zostałam nominowana do Liebster Blog, za co serdecznie, niewyobrażalnie, dziękuję Alicji z http://wkrainieksiazek.blogspot.com/. (Przy okazji zapraszam na bloga Ali :)).




,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

W ramach nominacji odpowiadam na 11 pytań zadanych przez Alicję ;) 


1. Jaka była najzabawniejsza sytuacja w Twoim życiu?
    Ohhhh trudne pytanie. Przychodzi mi tyle sytuacji do głowy, że szczerze mówiąc, to nie wiem, którą wybrać. ;) Ale mogę śmiało powiedzieć, że w prawie każdej z nich występują moje najbliższe przyjaciółki. Nawet zdaje mi się, że większość z tych wydarzeń, miała miejsce w gimnazjum. ;)

2. Najdziwniejszy prezent otrzymany na urodziny/święta itp?
    Papier toaletowy - prezent z tegorocznych urodzin, od moich przyjaciółek. :) Żeby nie było - papier wyjątkowy, przedstawiający dolary. ;p (nie, nie używam ;) stoi sobie na szafce i sprawia, że się uśmiecham ;))

3. Kim chciałbyś zostać w przyszłości i dlaczego?
    Moim marzeniem jest zostanie dziennikarką. Dlaczego ? Nie chcę pracować w przyszłości 'za biurkiem i z liczbami'. Chciałabym, żebym w ramach mojej pracy, miała kontakt z ludźmi. Jestem bardzo ciekawa świata, więc podróże w ramach pracy byłyby świetnym dodatkiem.

4. Jeśli mogłabyś zmienić się w jakieś zwierzę to w jakie i dlaczego?
    Zmieniłabym się w ptaka, ponieważ zawsze chciałam latać.

5. Jaka jest najgorsza książka którą czytałeś?
    W tej chwili przychodzą mi do głowy 'Krzyżacy'. Przepraszam panie Sienkiewicz, nie jestem wielką fanką książek tego typu.

5. W jaką grę komputerową mógłbyś grać godzinami?
    Nie gram nic a nic w gry komputerowe, więc nie mam pojęcia ! ;)

6. Co byś zrobił gdybyś dowiedział się, że jutro nastąpi koniec świata?
    Kolejne trudne pytanie. Chyba spędziłabym go z rodziną i przyjaciółmi, może wyznałabym miłość osobie, którą kocham, a nigdy nie miałam odwagi jej tego wyznać (na razie nie mam takiej osoby, ale kto wie, kiedy będzie koniec świata i kiedy się o tym dowiem ;) gdybać zawsze można ;))

7. Komu mogłabyś powierzyć najskrytsze sekrety?
    Myślę, że swojej najlepszej przyjaciółce, albo mamie. Chociaż ja swoich najskrytszych sekretów nie powierzam nikomu, wiem o nich tylko ja. ;)

8. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
    Wierzę.

9. Po czyje książki sięgasz najchętniej?
     Uwielbiam książki Agathy Christie, Joanny Chmielewskiej i Dan'a Brown'a.

10. Od czego zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem recenzji?
      Sam pomysł bloga chodził mi po głowie już długo, jednak w wakacje podjęłam ostateczną decyzję, że wprowadzę mój plan w życie. Stwierdziłam, że warto sobie uporządkować książki, które już przeczytała, nawet jeśli nikt tego nie będzie czytał. ;)

11. Z jaką gwiazdą muzyki umówiłbyś się na randkę bez zastanowienia?
     Gdybym była mężczyzną umówiłabym się z Beyonce, ponieważ to moja ulubiona piosenkarka. W moim kobiecym wcieleniu umówiłabym się z Ed'em Sheeran'em, którego piosenki po prostu uwielbiam / Robbie'm Williams'em, pomimo że pan 'troszkę' starszy ode mnie / Zayn'em Malik'iem. :)

Teraz moja kolej. Nominuję do Liebster Blog :
1. Clauds&Camille z http://stole-my-heart-xoxo.blogspot.com/\
2. Lily z http://dreamscometrueinlondon.blogspot.com/
3. Gabi z http://skarbnicaksiazek.blogspot.com/
4. Ankę z http://myinspirationss.blogspot.com/
5. Alexiss z http://onereasontolovex.blogspot.com/
6. Hannah z http://hannnahann.blogspot.com/
7. Zuz z http://recenzjum.blogspot.com/
I powiem szczerze, że to tyle :) Wiem, że powinno być 11 nominacji, ale prawdę mówiąc, te 7 osób w.w. wg mnie jak najbardziej zasługuje na to, więc zostanę przy magicznej cyfrze 7. :)

Pytania dla tych osób : 
1. Co Cię inspiruje do napisania nowego rozdziału/notki? / Czym się kierujesz wybierając kolejną książkę do przeczytania?
2. Co byś zabrała na bezludną wyspę i dlaczego ?
3. Co Cię skłoniło do założenia bloga ?
4. Jakie jest Twoje hobby ? 
5. Na co wydałabyś milion złotych ? 
6. Gdzie byś chciała pojechać (kraj, miasto) i dlaczego ? 
7. Z jakimi miejscami kojarzą Ci się Twoje najlepsze przygody ?
8. Jakie jest Twoje ulubione danie ? 
9. Jak najchętniej spędziłabyś tegorocznego sylwestra ? 
10. Jakie jest Twoje największe marzenie ?
11. Najlepszy prezent, który kiedykolwiek dostałam to ... 




A teraz ta 'niespodzianka'.
W ramach projektu edukacyjnego z informatyki (nawet nie pytajcie o co chodzi ;p) rozszerzam, a może raczej urozmaicam, tego bloga. Oprócz recenzji książek, co jakiś czas pojawiać się będą recenzje filmów, czasami moje opinie na temat różnych piosenkarzy/zespołów/piosenek, czasami nawet recenzje, sprawozdania ze sztuk teatralnych. Mam nadzieję, że nie stracę, a może nawet zyskam kilku czytelników.

Jak na razie ode mnie to tyle. Dziękuję bardzo jeszcze raz i życzę miłego wieczoru.


8 komentarzy:

  1. No i doczekalam sie odpowiedzi na moje pytania:) I czegos przy okazji o Tobie dowiedzialam:) a ten projekt ciekawy sie wydaje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekt nie jest taki zły :) są jakieś plusy, że go mam ;p

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŻE NIBY JAK TO NIE MASZ MOJA DROGA TEGO KOGOŚ WYBRANEGO!???? TAK TO JA DROGA CASSIE! MOWIE ZE BOG WIDZI WSZYSTKO :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację do Liebster Blog :) moje odpowiedzi znajdziesz tutaj: http://recenzjum.blogspot.com/2012/12/liebster-blog-zuz.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I just wanted to say massive thank you for your nomination (tak na Malika :*) xD Tu masz odpowiedzi, chociaż i tak połowę znasz ;P http://dreamscometrueinlondon.blogspot.com/ xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć !
    Zostałaś nominowana do Liebster Awards ;)
    Więcej informacjii na moim blogu ;)
    Pozdrawiam ;) xx

    OdpowiedzUsuń

Layout by Blacky